Tuesday, May 1, 2012

we all die young





Eilisen takia koitan nyt uudestaan, sori oli vitutus. On mulla jonkin sen tapanen tälläkin hetkellä, mut ei se mitään. 

Noniin alotetaas nyt vaikka sillä, että teiän pitäs olla kateellisia. Mulla on nalle. Nallessa ei sinänsä oo mitään ihmeellistä, paitsi että on. Se on samalla radio. Ihan oikeasti. Siitä kuuluu kaikki normaalit radiokanavat ja se on radio, joka on nallen muodossa. Sillä on turkit ja kaikki. Se on pehmonen ja se omistaa punaset silmät. Se soittaa mulle aina radiorockia, koska se tietää että mä tykkään siitä kanavasta eniten.

Sitten mä pääsen vihdoinkin käsiksi mun kitaraan, tossa noin 19. päivä tätä kuuta viimeistään, ehkä 18. päivä. Akustinenhan se siis on ja pitäs keksii sille joku oikeesti mahtava nimi. Voitte auttaa mua, eikö? No ehotelkaa. En jaksa enää oottaa et pääsen soittamaan sillä. Yks huono puoli siinä on, etten oo mikään mahti soittaja ja osaan vaan soittaa pari sointua.Sekä Robinin frontside ollien, ja myös ihan sujuvasti knockin' on heavens doorin. Mitä tässä on nyt tullu koulussa harjoteltua.

Sitten mä juon tässä simaa ja tätä mun ei tietenkään olisi tarvinnut jakaa kaikkien maailman ihmisten kanssa, mutta miksi en jakaisi. Ja sitten koska olen kiltti, voisin laittaa ne kuvat niistä mun eilen ostamista paidoistani. SEKÄ niistä kuulokkeista mitkä ostin. Mut vasta siihen loppuun sitten. Sevenfoldin- paidan ostin hellsinki rock shopista ja koska mä tietysti jumaloin uffia, slipknotin paita on sieltä. Jonkun käyttämä paita, mutta eipä 8e kalliimpaa paitaa tarvinnut muualta hakea. Muutenkin. Olin ihan helvetin onnellinen koska SLIPKNOTIN paita kahdeksalla eurolla, ah. Nää kuulokkeet on mun kolmannet samanlaiset, mulla on kestäny ne aina jotain pariviikkoa ja sitten ne on menny rikki. Kuulokkeet on siis cybershopista.

Tänään olis ollu tarkotus lähteä emman kanssa pelloille piknikille, mutta koska äitini kertoi peltojen olevan litimärkiä, suunnittelin, että keksittäisiin jotain muuta. Tätähän en siis ole vielä edes kertonut emmalle, mutta kai se sille käy.

Mun pitäis muuten laittaa mun kaikki julisteet taas seinälle, koska on jotenkin tyhjä olo kun niitä kaikkia ei näy mun seinillä vaan ne on jossain hemmetin punaisessa kansiossa. Mulla on muuten vihko missä on lista niistä kaikista, total lukua en vielä oo jaksanu laskea, koska oikeastaan koko asia tuli vasta nyt mun mieleen. Aivan, voisin laskea ne kaikki yhteen ja sitten laittaa sinne, monta julistetta mulla on. Kaikki on kuitenkin aina niin uteliaita, että ne kysyy tota samaa kysymystä aina. 

Sitten mun pitäs alkaa taas käyttämään mun aurinkolaseja, jotka ostin viime vuonna Kreetalta. Joskus ei vaan huvita laittaa niitä ja tuntuu että vois ostaa paremmannäköset, mutta yllätys yllätys i do not own any money. Ainakaan eilisen jälkeen. Meni kaikki rahat mitä sain. Ja nyt tuskin olen saamassa enempää. Mutta siis se syy siihen  miks mun pitäs ainakin ehdottomasti käyttää niitä laseja on se, että aurinko saa mut voimaan pahoin. Mun päätä alkaa aina särkeä ihan mahottomasti ja niin käy aina, koska lasit jotenkin ihmeellisesti aina unohtuu kotiin.

Hei vittu oikeesti ei voi olla niin kamalaa alottaa kesälomaa jo nyt, mun mielestä me ollaan ansaittu se. Tai ainakin jotkut meistä. Ja mua jotenkin jos asioita vähätellään niin pelottaa mennä siihen toiseen kouluun. Jos mä en osaakaan englantia niin paljon kun tarvis, mitä jos mut hakataan heti ekana päivänä koulussa? Kaikki kuitenkin vihaa mua siellä, koska mua vihataan aina. Tuskin tilanne siitä muuttuu, koska kuka muka vois pitää musta.
Enpä tiedä.

Tähän aion nyt tunkasta ne kuvat olkaa hyvä.








No comments:

Post a Comment