Wednesday, May 2, 2012

I'm flying without hands


Kyllä, otsikko kertoo oikeastaan kaiken.
Jos osaat päätellä miten mä asian tarkoitin, sitten osaat. No problem, mut mene lääkärille jos ei onnistu. Jepulis.

Kattelin tässä just elokuvan. "Bad Teacher" tais olla elokuva nimeltään, ihan hyvä kai. Taino, en mä osaa arvioida muutenkaan mitään, niin turhaan mä mitään meen sanomaan. 
Mun leffaeväistä olis nauttinu erkkikin ja miksei tunnelmastakin. 
Yksin omassa huoneessa, vällyjen alla. Hiu.
Mulla oli vihanneksia. Mä dippasin vihanneksia dipissä. Oli mahtavaa, suosittelen. Kohta sitten huomenna tai jotain, otan uusiksi. Miettii nyt minkä leffan seuraavaks sitten kattois.


Mutta kelataas tätä päivää pikkusen taaksepäin, sinne aamuun vaikkapa.


No mikäs sen mukavampaa herätä aamulla herätyskellon soittoon ja sitten seuraavassa minuutissa pitäiskin jo pukea vaatteet päälle, sekä muutenkin 
valmistautua kouluaamuun. Ihanaa. No koulussa ei oikeestaan tapahtunut mitään muuta mainitsemisen arvosta, kun se että me käytiin jossain lelun lumo- näyttelyssä, missä oli teddy-nalleja. Hyi, kuka sanoo sen noin. No se opas. Se on Teddy-Bear. Näin. Toinen mainitsemisen arvonen asia oli tietenkin sitten ne viisi keksiä, jotka meidän opettaja anto per nenä. Kaurakeksejä, kurakeksejä, no mainitseminen arvonen se oli.






Sitten se loppupäivä, jonka suunnittelin olevani Rosan kanssa. Ja sitten mä tietysti olin. Kiitos Rosa, piristit päivääni. Kultaseni, olet ihanaa seuraa :---3 <3 Sori, toi sydän vammaa koska mun koneella ei nitä pysty erikoisista syistä tekemään. Oikeastaan mä en vaan omista siihen nappuloita, mut ei se mitään.
Me hilluttiin siis pääosikseen Rosan kanssa ulkona, tuolla jossakin lastentarhan pihalla ja me ei ainakaan naurettu kertaakaan. Huhhuh.


Vikassa kuvassa oma pikkusiskoni Noora, jippikayjei. mitä. Rosa ei antanu mun ottaa siitä kuvia, joten ette saa nyt yhtään ;__;

No comments:

Post a Comment