Monday, May 7, 2012

Sorry for party rocking


© otettu netistä, en ole itse siis kuvannut.


Noniin, oli pakko päästä tänne fiilistelemään voittoa :)


Slovakiahan pelas siis just ottelun USA:ta vastaan ja kaikkihan oli ihan satasella sitä mieltä, että Slovakia tulee kaatumaan tänään. Mutta haha, toisinpa kävi, Slovakia voitti lukemin 2-4 ! Kuvitelkaa miten kuset housussa mä istuin sohvalla ja melkeen hypin jännityksestä. ETTEKÄ VARMASTI, arvaa miten ylpeä mä olen Slovakiasta. Ja hei, muistakaa mitä mä sanoin..Slovakia voittaa vielä maailmanmestaruuden, koska me täältä vielä noustaan.


Ekassa erässä, ekan 47 sekunnin aikana, synty heti maali Slovakialle ja senhän teki Granak. Sitten kun ekaa erää oli pelattu noin viistoistaminuuttia teki Radivojevic maalin taas kerran Slovakialle. Peli oli siis 0-2 Slovakialle.
Sitten USA:laiset tasotti 1-2, eikä me pienistä vaan vikan kuuden sekuntin aikana ekasta erästä me tehtiin 1-3 maali. Oikeestaan Sekerahan sen teki :)


Sitte synty 2-3 tasotus maali tokalla erällä, mut kolmanteen jatkettiin ilman uusia maaleja. Kolmannen erän vikan minuutin aikana USA:lla ei ollut maalivahtia pelissä, koska ne otti sen tilalle siis yhden pelaajan lisää. No sitten Miroslavhan vetäs puolestakentästä tyhjään maalin ! 2-4 siis Slovakialle ja niinhän se päätty.


Tän ansiosta niillä on vielä toivoa ja nyt mä voisin mennä nukkumaan, koska huomenna meen taas kouluun. owo, pääsen ylpeilemään Slovakiasta.

No comments:

Post a Comment