Monday, May 7, 2012

But honey, we don't know fear


"She is a myth that i have to believe in"

Heräsin tossa puol kahentoista maissa ja ajattelin että olisinki nukkunu johonki kolmeen. Ihana tunne. Arvatkaapa mitä tein ekaksi? Menin koneelle, oli varmaan aika vaikeeta arvata.

Tänään on ollu harvinaisen tylsä päivä, minkälaista yleensä on jos on kipeä. Illalla alkaa vasta ottelut, noin kahen ja puolentunnin päästä on Slovakia - USA matsi, jonka aion ehkä kattella..Riippuu uskallanko. Mut pitäähän mun nyt Slovakiaa mennä kannustamaan, joten todennäkösesti katon. Jos siis saan kattoa tosta olohuoneestal kun ei mulla omassa huoneessa mitään korttia ole.

Siivosin tossa joku tunti sitten, mut ei tää vieläkään mikään kamalan siisti ole. Pöytien alla on sipsien palasia ehkä liikaakin ja en jaksanu edes kaikista paikoista pyyhkiä pölyjä, joten hyh. Ei tää mua niinkään haittaa, mut olis se joskus kyl kivaa et huone olis hirveen siisti + äiti saa raivarin jos tää ei oo. Mut kuka nyt kinostaa joistakin parista pölyhiukkasesta? Okei mun äiti, mut siis muut ei.

"I won't give up on you"

Hassua, miten oon kuunnellu yhtä soittolistaa jo paripäivää eikä siinä edes ole kun 6 biisiä. Pitäs varmaan uudistaa se kohta, tai siis laittaa siihen muitakin biisejä. Ainakin noi chisun kappaleet siitä vois jo poistaa, alkanu käydä jo tylsiksi. Ihmettelen miksei ne muut ole. Vaikka ne onkin mun lempibändeiltä :)

Hiu, ainiin mulla on synttärit kahen viikon päästä, eli 23. päivä tätä kuuta. Onnitelkaa jos jaksatte, piristäs varmaan ihan mukavasti mun päivää (: 
"Hei kiitos, saisinkos sen kitarani jo nyt?" Et, vasta sitten kahdeksastoista päivä. Hyvin surullista, muttakai mä hei kestän.



No comments:

Post a Comment