Wednesday, May 9, 2012

I'm so tired being here



Huoh, ei yhtään tekis mieli tänne mitään yrittää vääntää, mut yritänpä nyt kumminkin. Ja muuten sori mun kauniista käsialasta, en vaan osaa. Kuva on siis ite tekemä.

Eilenhän oli tosiaan Sveitsi - Suomi matsi, josta mä en nyt ala mitään sen kummemmin selittelemään, koska jääkiekko blogihan tämä ei ollut. Mut tosiaan, menin sanomaan yhdelle nettisivulle oman mielipiteeni, jokahan oli että haluan Sveitsin voittavan. No heti alettiin haukkua & sanottiin muutenkin tosi rumasti. Musta ainakin on tervettä kannustaa ja pysyä sen oman asiansa kannalla. Oman mielipiteen pitämisessä ja erilaisena olemisessa, ei ole _mitään pahaa. Muistakaa ihmiset se.

Slovakia voitti tossa just Kazakstanin 4-2 ja tiukoille meni sekin, mutta niinkun mä sanoin, en tästäkään mitään ala erityisesti selittämään. Sen vaan sanon tässä että Slovakia alko laiskottelemaan ja jos voitto ja jääkiekko ihan muutenkin kiinnostaa, niin asian eteen pitää muuten jotain tehdäkin.

Muttajoo tän päivän muihin tapahtumiin olis nyt ihan varmaan hyvä mennä, mulla olis jotain kerrottavaakin. Tossa aamulla lähdettiin mun äidin kanssa astmatutkimuksiin taas. Pituus ja paino otettiin ja kävi selväksi käyristä, että mun paino jatkaa nousuaan vaikka mä liikkuisin kuinka paljon ja söisin terveellisesti. Ihan pystysuora viiva ylöspäin siinä painokäyrässä. No mut sitten laitetaan jokupäivä tässä verikokeisiin ja katotaan onko mulla kilpirauhasissa jotakin vikaa - se kuulemma voi aiheuttaa sen lihomisen. No, kaikki tietää kuinka paljon mä vihaan verikokeita..Jo pelkkä ajatuskin verestä kulkemassa ihmisen sisällä saa mun kädet hikoamaan ja puutumaan. Hyi oikeesti. Toivotaan et kaikki nyt on kunnossa.

Sitten mä päädyin spirometriaan ja niille jotka ei tiedä mitä se tarkoittaa niin se tarkoittaa puhallustestejä. Piti puhaltaa niin paljon kun pystyy ja siitä katotaan sitten millä voimalla se puhaltaminen lähtee. Mitataan vähän niinkun keuhkojen toimintaa. Mut eipä mulla kai muuta..hmm. Ei kai, joten moimoi.

No comments:

Post a Comment