Saturday, May 5, 2012

I got what i wanted


Eilenkin olin poissa koulusta, edelleenkin tän pienen flunssan takia.
En oo varmaan maanantainakaan vielä menossa kouluun, koska liikunta.

Huomenna mä kylläkin menen tosiaankin kattomaan lätkämatsia.
Ranska vastaan Kazakstan, varmaan aika jännä kun ei kumpikaan mitään porkkanoita ole jääkiekossa. Ehkä ne sitten pääsee kurkkujen kisoissa hyvillekkin sijoille.
Mutta tosiaan, taidan tässä matsissa olla Kazakstanin puolella. Harmillista kun en edes tiedä kirjotetaanko se noin, kaise. Mutta Slovakia on ehkä se maailman paras jääkiekkojoukkue/maa.

Slovakia muuten hävis Kanadalle tossa eilen 3-2, ei se vielä hei mitään. Kyl me tästä vielä noustaan. Slovakia voittaa vielä maailmanmestaruuden. Se on saletti. Miroslav pelas tosi hyvin, siinä missä ne muutkin slovakit. Oon ehkä tosi ylpeä Charasta & Tatarista. KYLLÄ SE TÄSTÄ ! vapise suomi.

Ens viikolla olis sitten kai luvassa taas astmakontrolli ._. Ei kiitos. Mä vihaan sitä, koska siellä menee tunnetusti kokopäivä + toinenkin. Okei ei. Mut pari tuntia siellä kuitenkin vierähtää, ja kuitenkin ne alkaa taas pitämään mulle puhutteluja siitä kun en ikinä ota mun astmalääkkeitä, mitkä taitaa olla sitä varten että mä pystyisin elää normaalia elämää. Muttaei, laiskuus pistetään kaiken syyksi. Koituukohan se joskus mun kuolemaks?

Eipäs muuten oo enää hirveen pitkään koulua ennenkun kesäloma alkaa. Hui, mä en edes halua tietää mitä kaikkea mä tuun sen aikana tekemään. Mutta äiti kuitenkin lupas, että tälläkertaa me ei olla koko kesälomaa tai edes puolia siitä pieksämäessä, mikä oli mun mielestä ehkä tosi hyvä uutinen. Käytin koko mun viimekesän iskään & mökkiin/mummoihin. Kavereitaki olis hei ihan kiva nähdä, jos mahdollista? Tänäkesänä se ehkä sitten onnistuukin.

Oho, kun kattoo mun last.fm profiilia, niin huomaa etten mä mitään monipuolista musiikkia oo viikon aikana kuunnellukkaan. Paramorea & Evanescence + Avenged Sevenfoldia. Siinä onkin melkein kaikki mitä mä edes kuuntelen. Taino kuuntelen kunnolla. Mut kai nyt saa lempibändeistään nauttia, eikö? Evanescencea on toki tullu kuunneltua tässä nyt vähän enemmän kun eka aattelin, mutta rakastuin siihen niin paljon uudestaan, että huhhuh.

Mun hiusväri alkaa jo kulua ja huomaan että mulla on Hayley- hiukset. Itseasiassa se on musta aika kivaa, jos nyt totta puhutaan. Mut kunhan iskä ei saa raivaria kun meen sinne ja vedä mun päätä kaljuks, niin kaikki on siellä mun hiustenpuolella ihan okei. Samaa ei voi kyl sanoo mun pääkopasta.

No comments:

Post a Comment