Sunday, May 6, 2012

I'm sick of this game, can anybody help?


Oli ehkä samalla mahtavin päivä pitkäänaikaan, että ärsyttävin mies muistiin. Jääkiekko ei menny mun joukkueilla ihan nappiin tänään, mutta otteluista silti nautittiin. Lisätään tähän vielä ne tuhelot, jotka ei voi sietää muiden omia mielipiteitä, kaiken pitää olla just niin kuin niidenkin mielestä.

Aamulla siis tosiaan heräsin puol kymmeneltä, kun pikkusisko tuli siihen huutamaan jotain että pitäs herätä. No tälläkertaa mä annoin sen anteeksi, koska mä olin sanonut eilen illalla että aamulla sitten herätätte tasan puol kymmeneltä. Ihan omaa syytäni siis. No mutta ei siinä mitään, ihan tarkotuksella oli siihen aikaan herättävä, nimittäin Ranska - Kazakstan matsi sitten alko 12.15 ja sinne paikanpäälle oli ehittävä Villen kanssa. Ville siis on tavallaan mun puolveli, mutta tavallaan taas ei. Ottaa niistäkin perhejutuista sitten selvää.
Todettiin sitten jossainvaiheessa että kahenkymmenen minuutin päästä lähtee just hyvään aikaan bussi ja mulle tuli kiire hoitaa hommani, koska olin jääny kattomaan muumilaakson tarinoita. Hyvä minä.

No sitten kun kaupunkiin päästiin, ni jo siellä joku spurgu makas ambulanssia oottaen. Ei tainnu sijottaa askeliaan hirveen hyvin. No alepaan suunnattiin ja mukaan tarttu paketti nenäliinoja. Ja koska teitä tuskin kiinnostaa niin en kerro kuinka paljon ne nenäliinat makso, vaan jotain 1,15e

Junalla sitten suunnattiin Pasilaan ja Pasilan asemalta pääskin tosi helposti Hartwall Areenalle, jossa se peli sitten olisi. Kierreltiin toki hetki, ennen kun päätettiin mennä istumaan paikoillemme. Siellä oli jo paljon ihmisiä liput käsissä. Mullakin oli, sieltä semmone pieni lippu ilmasiks tongittu. No se kärsi kun heiluttelin. Kazakstanin puolella kun tietysti oltiin. Ville tosin tykkäs Ranskasta.

Kun se eka erä sitten loppu, me päätettiin mennä käymään ulkona ja sitten vaihtaa paikkoja. Lopulta me vaihettiin ne meiän paikat sinne toiselle puolelle koko areenaa, just sinne missä kukaan ei istunu. Toki meiän yläpuolella oli suomalaisia jotka siellä sitten Ranskaa ja Kazakstania kumpaakin kannusti. Se yks niistä kuitenkin omistautu Ranskalle ja sen huomas. Se kiva juttu mikä niissä paikoissa oli, oli se että nyt näki paremmin kumpaakin maaliin, sekä oltiin just siinä sen jutun yläpuolella, mistä ne pelaajat menee vaihtopenkeille tai pelaamaan. Siinä moni klikkaili niiden kanssa kun ne käveli sieltä, mutta mä en uskaltanu vaikka tekikin mieli. Ne oli tosi söpöjä ja mua kaduttaa kun en menny. Siitä kuitenkin näin ne ihan parin senttimetrin päässä, se oli hienoa.

Loppu ottelu olikin sitten Ranskan hallussa ja peli päättykin 6-3 Ranskalle. Harmi, mäkun tykkäsin Kazakstanista. Mut yks ihana asia oli, että siellä soitettiin Avenged Sevenfoldin Walkia..Miten ne osas lukee mun ajatukset !

No sieltä ihan normaalisti tultiin sitten pois, junalla ja bussilla. Matka suju rauhallisesti, eikä mitään spurguja näkyny siellä sitten. Ehittiin just kotiin ennen kun Slovakia - Suomi ottelu sitten alko ja päätin olla kattomatta sitä ottelua, koska jännitti ihan liikaa. Varsinkin sen edellisen matsin jäljiltä. No loput siitä ottelusta sitten kumminkin katoin ja sehän päätty 1-0 Suomelle. No ei siinä mitään, kummatkin pelas ihan sairaan hyvän pelin. Ja oon toooosi ylpeä Slovakiasta, varsinkin Jan oli liian ihana. Sankarini :)

Voittohan ei ole tärkeintä vai mitä? Pääasia on että on hauskaa ja saa nauttia siitä mistä pitää. Kyllä me tästä vielä Slovakian kanssa noustaan, se on varmaa. 

p.s tekin rakastitte mun jääkiekkohuuumaaa. Tää postaus oli sille.


No comments:

Post a Comment