Sunday, May 13, 2012

Don't forget me, please



Mekko ostettu, jee. Käytinpä muuten sen koko viiskymppisen mitä äiti anto mulle, oliko yllätys? Ei. Kuvia bloggauksessa? Kyllä.

Eilen siis tosiaan kävin siellä ostamassa sen mekon minkä halusinkin ostaa ja kävin samalla syömässä. Kati nyt tosta tarttu matkalle mukaan ja vierähtihän siellä stadissa sitten kuitenkin kokopäivä, vaikka toisin oltiin ajateltu. Sitä sinne jää aina kampin femmaan jotain omaa hommaamaan. Cyberista mekko kuitenki tuli ostettua ja sain kappahlista yllätyspussin, koska ostin sieltä huulirasvan. Pussin sisältö sitten osottautu leluks ja Noora ainakin ilahtu siitä.



Annatteko anteeksi teinipeilin, läskiyteni, huoneeni sotkuisuuden & asentoni? 
Aamen.

Ainiin sitten tossa tänään, tuli laitettua lisää julisteita seinälle ja ah, mun huone on niitä täynnä. Enkä edes laittanu niitä kaikkia vielä. Peiliinkin kiinnitin pikkukuvia, mitä lehestä on tullu leikeltyä ja hienohan siitä tuli. On siinä pari valokuvaa mun suvustakin, niin ei pääse unohtamaan rakkaitaan. Olenko huono, kun mulla ei ole mun kavereista kuvia? Hui, pitää hankkia. Nyt tänne niitä kuvia !

Ainiin ja tänään olikin spesiaali päivä !
ÄITIENPÄIVÄ. 

Annoin äidilleni kortin, jonka tein ite koulussa. Mut sit se teki meille kakkua, mikä oli aika tavallista meiän perheessä, mut miten mä oon muilta kuullu et meiän muiden pitäs leipoa sille? No, ei siinä mitään. Ei se anna meiän tehä sitä :):):) + Ville teki muuten muffinseja, ettekä arvaa kui hyviä ne on. Nam.

2 comments: