Monday, April 23, 2012

I wish that i could fly



Mulla on hirveä ikävä Rosan kameraa :c Okei ei unohdeta Rosaakaan, tottakai mulla on sitäkin ikävä hihi. Mun oma digikamera on tollanen mitään sanomaton ja vanha. Miks saan aina kaikkee mun vanhempien siskojen vanhaa kamaa? Toivottavasti Nooralle suodaan sitte se sama kohtalo mun tavaroiden kanssa (: Saa mun jotain viis vuotta vanhoja t-paitoja ja sit se voi itkee kavereillensa että yhyy tääki on siskon.


Okei en oo noin ilkeä c:


Tuli tänään muuten aika vahva halu lähtee lentoon. Vois vaan aina ku vituttaa tai ei muuten vaan jaksa, niin lähtee lentoon ! Oikeesti. Olis niin hienoa ja kattoo kaikkia leppäkertun kokosia ihmisiä tuolta jostain ja mennä pilvien läpi ja hui c: Lentäisin varmaan ensin johonkin Amerikkaan tai Ranskaan. Hihii, pitää varmaan käydä ostamassa red bullia.


Ja hnngh. Just kun tekis mieli ja olis aikaa pelata simsiä, et löydä mitään niistä peleistä mitä sulla on ._. Joutuu lainaamaan muilta ja niiltäki saan sen vasta huomenna ja niagh. :c Sit kuitenki ku saan sen, ni en jaksakaan enää pelata ja hyi. MÄ HALUAN pelata.


p.s Emma on laivalla aa rakastan sitä ihmistä <3 onneks nään sen huomenna ja aa näin sen viimeks lauantaina, mulla on hirvee ikävä ! Tuokohan se mulle tuliaisia c: RUOTSIN laivalla siis.


pps. tässä muuten rosan blogiosote :--------3



2 comments: