Tuesday, April 10, 2012

rain comes only for the poor.

Helloooutaa kaikille (8


Yks asia tähän ekaks..MÄ VÄRJÄSIN MUN HIUKSET PUNASIKSI JA LEIKKASIN NE HIENOSTI. Okei tosta nyt ei saanu hirveesti irti, mutta siis toiselta puolelta lyhyet  tosi lyhyet. Nää mun hiukset onnistu ainaki omasta mielestä tosi hyvin jaaaaa rakstan niitä hehhe.
Ja sit en haluu kehuu itteeeni tai mitään, eli kävin kampaajalla. Reissu makso sitte 60e mut SEN ARVOSTA kumminkin. Sori tää capsin raiskaus, muttakun olen Siru niin teen sitä aina.


Nää muuten tuoksuuki kivalta - mut siis. Aihetta mun piti nyt vaihtaa, se ainaski olis suunnitelmissa. EIKU ainii..kuvia laittelen niistä hiuksista sitten joskus viikonloppuna tai lähempänä. Kaikki jaksaa odottaa - jos kiinnostaa. TAI jos niitä lukijoita nyt löytyy sieltä ruudun takaa, vaikkei olekaan vielä liittynyt lukijaksi. Ite ainaki teen aina välillä niin ovelasti hehhe (8


Joo mutta koulusta. Onko pakko ? Okei pakotan itteni :D:D. Noei siel oikeestaan mitään ihmeellistä - joten miksi aloin tästä puhumaan ? (: entiedä. Olen Siru ja yritän saada kaikki numerot nousemaan. Sain hyvä- merkinnän vikalt ussantunnilt jee. OLIHAN mul jotain kerrottavaa, nimittäin öö sain mun MATIKAN KOKEESTA 8½, olkaa ylpeitä lalallaa. I'm singing in the rain ! Okei tääl ei sada mut muuten hyvä ..


Hui tää mun blogikirjottaminen alkaa edistyy. Näinkin pitkää tullu jo kirjotettua (vaikka puolet onki jotain paskaa mun hienoista hiuksista :3) mutta kumminkin.

2 comments:

  1. JA SUN HIUKSET ON AIVAN IHANAT ♥ ja lol sun blogi on ainut mitä jaksan lukee ja kommentoida xdxd

    ReplyDelete
    Replies
    1. naww :3 kiitos ♥ toivottavasti jaksat myöhemminki.

      Delete