Sunday, April 22, 2012

Over the rainbow

Aaa..tänää ku mä heräsin (samuel soitti..x.x)mä mietin et mikä tääl on näin kirkasta, am i in heaven? Sitte kuiteski selvis et aurinkohan se oli ! Hihii, hypin varmaa kymmenen minuuttia sitku jalat jakso kantaa, ku en oo mitää aamu ihmisiä ja muutenki on sunnuntai (: Oli muuten helvetin kuuma ulkona, kun sitte Rosan kanssa sinne uskaltauduin. Rosalla ehkä oli kuumempi, se ei ottanu huppariaan pois mikä saatto olla syynä. 

Rosa otti järkkärinsä mukaan ja mä varastin sen. Otin varmaan miljoona hyvin tarpeellista turhaa kuvaa. Hihii tässäpä pari niitä kuvia.















--
Joo oon taiteellinen ja mun kohteet kuvauksellisia eikö? Tykkään valokuvaamisesta, mut noi yhet tässä talossa ei arvosta järkkärien hintoja ._. en mäkää, mut hihi. Olis se silti ihan muksua saada.

jatkan ari koivusen raiskaamista. en ees tykkää koko artistista ;__;

2 comments:

  1. mikä toi "ette ikinä arvaa mikä tää on." - kuva on ? o: tai siis mitä siin on ? xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. SE ON PULLONPALAUTUSKONE ! en edes tiedä onko se yhdyssana c:

      Delete