Friday, April 20, 2012

angels are calling

Hrr..mun hiukset alkaa pikkuhiljaa kääntyä mua vastaan 8( Ne ei tottele suoristusrautaakaa enää, ni mitä mä sitten voisin vielä yrittää? :o

Mutheijoo! HOHOI. ARVATKAA MITÄ !? Mulle tuli eilen joku hirvee siivousvimma ja siivosin koko mun huoneen ja järjestelin tavarat paremmin kun ikinä ja tein kaikkia muutoksia ja aaah, rakastan sitä. Okei en ihan, mutta kivempi se on kun ennen..jaksais vaa laittaa kaikki julisteet seinälle, ni sitten...:)

nääh, en tiiä mitä voisin tänne kirjottaa. :( 

Eikujoo, tiättekste, vaihan koulua ja aa haluun vaihtaa...mitä vittua? Siis haluisin periaatteessa vaihtaa sitä koulua , mut silti tulee kai ikävä kaikkii ja ku on ollu viis ja puol vuotta samassa koulussa, ni miettii sit et miten ihmiset siel suhtautuu siihe et siel on yks vituttava ihminen vähemmän. Englannin painotteiselle luokalle oon kuitenkin menossa jaja kyl siel varmaa tulee olee ihan kivaa ja nii. 

Hihi, ajattelin kuulkaas muuten pukeutua kevätjuhlassa mekkoon koska haluan. En haluu kuitenkaa ehkä nähä mitä siit sitte tulee o_o Oon vähän etuajassa, mut ei se mitää. Onha kaikki muutki.

ps. en tajuu mitä järkee koko postauksessa oli :)

2 comments:

  1. mun on täs yli kaks vuotta pitäny laittaa julisteita seinille mut edelleen ne tuol kaapissa mätänee :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-----( sitä ei jaksa kun vanhaks elää. en mäkää jaksais :)

      Delete