Saturday, April 21, 2012

pain.

Emma 14v.
happy birthday !

Emmalla siis synttärit tänään, muttei me niitä vielä mitenkään erityisesti olla vietetty. Jotenki omituisesti oon vaan syönyt jo kaks kertaa erilaista synttärikakkua..hmm.
Mut kolmas kerta toden sanoo, eikö?

Rikoin sitten mun yhen kaulakorun tänään ja se koru löytyy nyt jostain roskien keskeltä, taloyhtiön roskakatoksesta. Surullista kun pidin sitä vasta kolmatta kertaa, mut aina ei voi voittaa.
Vaikka välillä tuntuu siltä, etten mä vois ikinä voittaa.
Ainakaan missään liikunnallisessa nyt kun mun jalat on paskana.
Pitäs hakee varmaan buranaa tai jotakin, mutta kun kerran perseensä tähän tuoliin laskee, niin siitä ei niin hevillä enään sitte noustakaan :)
Nokai mä kohta voisin hakea jotakin.

Hui väsyttää liikaa, vaikka kello onkin vasta puol kakstoista ._. 
mun unirytmi on taas vähän sekasin, vaikkei se koskaan kunnossa oikeen oo ollukkaan.
Mut eise parhaimmillaan nytkään ole.

JA

tähän loppuun kuva prinsessasta.

eli musta.

No comments:

Post a Comment