Wednesday, April 11, 2012

Höh. Moi.


Entiä miks sanoin höh, mut se saattaa liittyy siihen ettei mul tänään oikeestaan oo ollu mitään tekemistä. KATTOKAA silti oon tulos tänne selittää mun "kissat on korissa"- juttuja (8


Nanananananana, okei ihmiset näki tänää mun hiukset ekaa kertaa ja ne kuulemma piti niistä ihan hirmuisesti. Kaksi ihmistä kuulemma kuolee aina ku näkee mut ;___; en mä haluu et ne kuolee. Mut kiva et ihmiset tykkäs jeejee.


Ää saatana kuolen vittu. Haluun mennä yhteen mcr-miittiin, mut mulla on jotain pientä sosiaalisuus fobiaa tässä tai jotakin. Pelottaa tutustua ihkuihin uusiin ihmisiin o.o tiättekste ku ei haluu olla tyhmä muitten silmis, et vois saada niist jotain kavereitki. Sitku tuntuu kummiski siltä, et ne vihaa sua jajajaaj ARGH. en uskalla. mut raahataan sinne.


AINII MUUTE. olihan mulla tässä illalla jotakin tekemistä tititi. Olin tuolla stagella (se on semmone paikka mis on kaikkii tapahtumii ja viikin nuorisotalo nyt järjestää meille nuorille semmosia kivoja rock-tapahtumia), siellä oli kivoja bändejä. MUT SE YKS, jäi kyl mun mielee hienosti.

No comments:

Post a Comment