Friday, April 13, 2012

Friday the 13th

Heimoi, ajattelin tässä alussa nyt ilmottaa, että käyn tänään(kin) vähän hitaalla.


Tosiaan joo just niin, laittelen tähän pikkasen jotain kuvia niistä mun uusista hiuksista ja sitten niistä mun vanhoista.

tässä vanha lettini (:

alla ne uudet hiukset.



sori tän vikan valaistus eheh, oon mahtava kuvaaja.
--

hoihoi, tänään on perjantai kolmastoista, niinkun kaikki varmaan ties. 
EIKÄ, mulle tapahtunu mitään jeejee c: 
kuitenki jään salaa dataamisesta kiinni vielä hihi.
Kävin meiän viikin nutan avajaisissa ja pelasin siellä fifaaa ja sitte oli narri.
niin se kohokohta viikosta, mikä ei enää oo kohokohta.
entiiä mitä siel on tapahtunu mut näin asiat on.
NARRI, on siis se teatteri. SIELLÄ vietän perjantai iltani aina ihmisten kanssa.

nyt kaikki varmaan juhlii jossai et jee viikonloppu wuhuu, mut mä en.
huomena on koulua ja mä viel arghgh. kuolen.
ei voi olla pimeempää paikkaa ku koulu - okei ehkä mun pääkoppa, mut jos sitä ei lasketa -, opettajatki siel luulee että ne saa meiät vielä joskus kuriin tai ymmärtämään jotakin niistä niiden matematiikan yhtälöistä nana.

ostin muuten fazerina- jäätelön, heihei (8


No comments:

Post a Comment