Monday, April 9, 2012

..?

Ömm..joo moi ! Eheh, miten bloggaaminen alotetaan ? o.o 
Kaise jotenki näin (:


Joo elikkäs, nimeltäni olen Siru, oon kaksitoista vuotias tyttö - joka varmaan tuli kaikille selväks tai entiiä - helsingistä. Tää on varmaan ehkä noin viides kerta kun yritän tehä ittelleni pysyvää blogia (: mut pikkuvikoja, eikä me niistä välitetä eihän ? Jokatapauksessa, kaikki - minä mukaan lukien - haluu et tää nyt onnistuu, jos tänne siis lukijoita jostain päin suomea tai asdfghjk, jostain päin nyt kumminkin ilmestyy.


ooh, tänne väliin. HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ GERARD ! :3


Hehe, joo oli pakko. Jostakin varmaan arvasitte, kuuntelen my chemical romancea. :-----) Kuuntelen öö myös avenged sevenfoldia, paramorea, simple plania, green dayta, linkin parkia ++ yms.yms.en jaksa luetella, koska satun olemaan laiska ihminen. Mutta asiasta tuhanteen. Telkkaria mä en nykyään hirveen paljoa kattele, mut jos katon ni ne on jotain csi, ncis:n tapasia, ymmärsitte kyllä.


MUT mä satun jumaloimaan mun konetta - joka muuten on aika uus, ku vanha meni paskaks - ja oon aika datis eheh :---Dd
NIIIN, puff. Pelaan aika paljon videopelejä, suurimmaks osaks sotapelejä. COD:eja kyl ehkä enimmäkseen (okei en edes halua kokeilla muita) :D, mut muuten aika hyvä eikö ? 


muttajoo, tässä tais olla tää mun LEGENDAARINEN ensimmäinen bloggaus mun uudessa blogissa (joka muuten meni päin persettä) muttaheihei c:

7 comments:

  1. yhyy tääl ei oo sellasta painiketta et "liity lukijaksi" tms :ccccc mut hihiii, olen stalkkeri ja liittyisin jos oisi sellainen nappula ja stalkkaan muutenkin ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyl tuol jossai pitäs olla koska mepa on lukija tai jotai o.o ♥ stalkkaappas iituseni vaan (8

      Delete
  2. mut lol, oon huono enkä löydä :cccccc okei voin mä sillee jotenki hankalasti lisätä itteni lukijaks mutku seki feilaa välil ja en osaaaa ;__;

    ReplyDelete
  3. OHO oon huono löysin sen xd tos yläpalkki hommas mis näkyy oma nimi ja jtn nii näkyy vaa "lue" JA VAIKKA STALKKASIN SEN LÄPI, EN NÄHNY SITÄ :__:

    ReplyDelete
    Replies
    1. äläs nyt iitu saa kohtausta, kaikki on nyt hyvin (:

      Delete
    2. okei en saa ja nii on c: ja anteeks tää mun kauhee kommenttivyöry nyt :c mut hihii, jatka bloggaamista toki, mä tuun ainaki lukeen nää + kommentoimaan :3

      Delete